Thursday, November 19, 2020

CLASA Xl LUCRARE

Lu
crare de evaluare sumativă 1. Citește cu atenție afirmațiile de mai jos.În cazul în care apreciezi çă afirmația este aďevărată, înlocuiește litera A; dacă apreciezi çă afirmația nu este aďevărată, înlocuiește litera F și completează răspunsul corect în spațiul liber aflat după litera F. A F ( ) Tema operei literare "Povestea lui Harap-Alb" de Ion Creangă este lupta dintre bine și rău și a maturității mezinului craiului. 1o puncte 2. Citește cu atenție afirmația de mai jos și înlocuiește litera corespunźătoare variantei corecte. Care sunt personajele care reprezintă forțele binelui și care sunt personajele care reprezintă forțele răului din basmul "Prâslea cel Voinic și merele de aur". 10 puncte Citește cu atenție afirmațiile de mai jos.Completează spațiile libere în așa fel încât afirmațiile să aibă sens. Împăratul și fata împăratului sunt personaje reale iar balaurul și zmei din basmul "Prâslea cel Voinic și merele de aur" sunt personaje......................

9 Comments:

At November 23, 2020 at 2:52 AM , Blogger Dobrica david said...

Dobrica Cristian 11A
Lucrare
1A
2 persoanele care reprezintă forțele binelui: prislea cel voinic și fata de împărat
Persoanele care reprezintă forțele râului: fratii lui prislea, zmeii, balaurul
3 fantastice
4 2a
3b
5
Domnule Director,
Subsemnatul Dobrica Cristian solicit eliberarea unei Adeverințe de elev deoarece îmi este necesara la dosarul social.
Dobrica Cristian
23.11.2020

 
At November 23, 2020 at 3:10 AM , Blogger Lascăr Ioan David said...

Lucrare
Lascăr Ioan David
11 A.

1. A
2. persilonajele care reprezintă forțele binelui sunt : prâslea cel voinic, fata împăratului și personajele care reprezintă răul sunt : smei, balauru, frații lui prâslea.
3.A fantice
4. a
3. b

 
At November 23, 2020 at 3:16 AM , Blogger Lascăr Ioan David said...

5
Donule director,
Subsemnatul :Lascăr Ioan David. Solicit eliberarea unei Adeverințe de Elev deoarece îmi este necesară la dosarul social
Lascăr Ioan David.

 
At November 25, 2020 at 1:17 AM , Blogger Barbu iulian said...

Lucrare Batbu Iulian XI A
1.A
2.Persoanele care reprezintă forțele binelui sunt Praslea cel Voinic și față împăratului și cele care resprezinta râul sunt zmeii, balaurul, frații lui Praslea
3.Fantastice
4.2.a 3.b

 
At November 25, 2020 at 1:20 AM , Blogger Barbu iulian said...

5. Barbu Iulian XI A
Domnule director, subsemnatul, Barbu Iulian elev la Liceul dumneavoastră, va rog sa-mi eliberați o adeverinta care sa ateste calitatea mea de elev.
Barbu Iulian, 25.11.2020
Domnului director al Școlii.

 
At December 14, 2020 at 5:56 AM , Blogger George said...

George szekely xi A
1A
2 personajele care reprezintă binele sunt fata împăratului si praslea cel voinic iar personajele care reprezintă răul sunt frații lu praslea zmeii si balaurul
3 fantastice
4 2A 3B

 
At January 13, 2021 at 1:04 AM , Blogger Unknown said...

Lucrare antonian mihai
1 a,3 fantastice, 4 2 a 3p

 
At January 24, 2021 at 1:38 AM , Blogger Leo oprea said...

Lucrare Mihăilescu Geanina
1 A ,2 personajele care reprezinta forțele binelui sunt prâslea cel voinic si împăratul, și alea raului zmei balaurul si frati lui prâslea 3 fantastice 4 2A 3B

 
At January 24, 2021 at 1:39 AM , Blogger Leo oprea said...

Lucrare Mihăilescu Geanina
1 A ,2 personajele care reprezinta forțele binelui sunt prâslea cel voinic si împăratul, și alea raului zmei balaurul si frati lui prâslea 3 fantastice 4 2A 3B

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home