Wednesday, March 17, 2021

SĂPTĂMÂNA ALTFEL 1 "Să știi mai multe, să fii mai bun !"

NOTĂ: ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL MODERN ACTUAL SE RECOMANDĂ -pentru dezvoltarea competențelor lingvistice- AUDIEREA DE TEXTE ÎN DIFERITE IDIOMURI / LIMBI STRĂINE , CHIAR DACĂ ELEVII NU CUNOSC ACESTE LIMBI. ACTIVITATE : În ce limbă străină v-a plăcut mai mult, poezia "Timp" audiată ? "IDEALISTĂ" ÎN LIMBA ENGLEZĂ "DRUM" ÎN LIMBA SPANIOLĂ TIMP ÎN LIMBA ENGLEZĂ TIMP ÎN LIMBA PORTUGHEZĂ TIMP ÎN LIMBA ITALIANĂ TIMP ÎN LIMBA SPANIOLĂ TIMP ÎN LIMBA ARABĂ TIMP ÎN LIMBA TAILANDEZĂ TIMP ÎN LIMBA GERMANĂ TIMP ÎN LIMBA TURCĂ TIMP ÎN LIMBA CHINEZĂ TIMP ÎN LIMBA RUSĂ TIMP ÎN LIMBA ROMANI https://www.poemes-amour.com/2013/08/temps-paun-cornelia/

7 Comments:

At March 22, 2021 at 12:19 AM , Blogger Strambeanu Maria said...

Fisa de lucru,Maria Strambeanu clasa a 9 a D!
Buna dimineata!
Mi a plăcut Legenda Timp in Engleza,scrisă de Cornelia Păun Heinzel!

 
At March 22, 2021 at 12:46 AM , Blogger Unknown said...

PETRE MARIO CLS a 9 aD
Buna dimineata!
Mi a plăcut Legenda Timp in Engleza ,scrisă de Cornelia Păun Heinzel

 
At March 22, 2021 at 5:01 AM , Blogger Albei Gino Andrei said...

Fisa de lucru, Albei Gino Andrei clasa a 9 a C
Buna dimineata!
Mi a plăcut Legenda Timp in Engleza,scrisă de Cornelia Păun Heinzel!

 
At March 24, 2021 at 3:03 PM , Blogger Unknown said...

In ce limba străină v-,a placut mai mult poezia. SCRIS DE CORNELIA PAUN HEINZEL Idealistă ""In limba Engleza BUTURUGA FEDERICO Clasa IX D

 
At March 25, 2021 at 3:44 AM , Blogger Dedu Denis said...

Clasa a IX C. Mie mi-a plăcut foarte mult poezia în limba engleza scrisa de Cornelia Păun.

 
At March 25, 2021 at 11:16 AM , Blogger Unknown said...

Vasile Dorin kim clasa a9a mi-a placut poezia in limba engleza

 
At March 31, 2021 at 12:34 AM , Blogger Unknown said...

Maria Marzac clasa a 9 D,mi-a placut poezia in limba chineză pentru că se aude ca un cântec pe silabe

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home