Sunday, March 7, 2021

CLASA A XI-a - " Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu

Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu este un roman interbelic, modern, al experienței, subiectiv și de analiză psihologică, ce redă drama lui Ștefan Gheorghidiu, personajul principal al romanului. Gheorghidiu este intelectualul inadaptat care aspiră la sentimentul de iubire absolută, iar din acest motiv suferă un eșec în plan sentimental. Totodată, opera este construită în jurul temei războiului și ilustrează violența și tragismul războiului prin experiențele trăite de personajul principal în timpul Primului Război Mondial. În romanul lui Camil Petrescu realitatea 
FIȘĂ DE LUCRU Încadrați romanul"Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război" într-o tipologie specifică - explicați ce fel de roman este.

8 Comments:

At May 5, 2021 at 1:48 AM , Blogger Unknown said...

Personajului principal al romanului este Ștefan Gheorghidiu.

 
At May 5, 2021 at 1:50 AM , Blogger George said...

Personajul principal este ștefan gheorghidiu

 
At May 5, 2021 at 1:56 AM , Blogger Unknown said...

Personajul, principal, CL, romanu, ui, este, str, ghreorghiui, zloteanu Nicolae

 
At May 5, 2021 at 2:09 AM , Blogger Barbu iulian said...

Personajul principal al romanului este Stefan Gheorghiu Barbu iulian

 
At May 12, 2021 at 12:21 AM , Blogger mihai Daniel antonian said...

fise de lucru mihai Daniel antonian personajul pricipal ieste stefan ghierghiu

 
At May 12, 2021 at 12:26 AM , Blogger mihai Daniel antonian said...

fise de lucru ghiorge ionuț iulian personajul pricipal este stefan ghiorgediu

 
At May 12, 2021 at 12:27 AM , Blogger mihai Daniel antonian said...

fise de lucru giorge ionuț iulian personajul pricial este stefan gheorghiue

 
At May 19, 2021 at 1:07 AM , Blogger Lascăr Ioan David said...

Fișă de lucru lascăr Ioan David
Personajul principal este Ștefan gheorghiu

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home