Wednesday, September 23, 2020

CLASA A XII - a A Balada "Mioriţa". Monologul argumentativ. Eseul

7 Comments:

At September 25, 2020 at 1:26 AM , Blogger Unknown said...

opera lirică lacustră de George. Bacovia se âs rie la curentul d simbolism. Neculau Claudia a 12 a A

 
At September 25, 2020 at 1:28 AM , Blogger Leo oprea said...

Opera lirica lăcuste de george Bacovia se înscrie la curentul simbolism . Oprea petre leontin X///-A

 
At September 25, 2020 at 2:13 AM , Blogger Leo oprea said...

Time" i mBéarla
Tá a bhrí, a thábhacht féin ag gach nóiméad,
Maidir liom féin, duitse, dó.
Bíonn gníomh tábhachtach i ngach nóiméad
Maidir liom féin, duitse, dó.
Tá an t-am ríthábhachtach i gcónaí,
Maidir liom féin, duitse, dó.
Féadann nóiméad ar bith do shaol a athrú, mianach, a chuid,
Inniu, amárach, tar éis an lae amárach, go deo.
Ar feadh nóiméad gairid, is féidir leat a bheith i do rí iontach,
Thar mise, os do chionn, os a chionn,
I nóiméad, is féidir leat a chailleadh,
Gach rud, beag nó mór…

 
At September 30, 2020 at 1:16 AM , Blogger Leo oprea said...

Patrik ò Brian

 
At October 2, 2020 at 1:18 AM , Blogger Unknown said...

Fișă de lucru Tema baladei Miorița este “Marea trecere “, moartea văzută ca destin Legia tragic . Claudia Neculau clasa x II /a A

 
At December 14, 2021 at 1:31 AM , Blogger Robert Pietrariu said...

Robert Gabriel Pietrariu
Clasa a XII-a C

Fișă de lucru

Tema baladei Miorița este ,,Marea trecere", moartea văzută ca destin Legia tragic.

 
At December 14, 2021 at 1:34 AM , Blogger Murariu Valentin said...

Murariu Valentin clasa a XII L-a C

Tema baladei Miorița este “Marea trecere “, moartea văzută ca destin Legia tragic

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home